Sms-konversation en måndag eftermiddag



Nej, men ska vi till dovas på onsdag?



Ta med the hurricane



Det var en ryss, en finnne, en svensk och en fotomodell som gick till dovas...



Vem kommer bli sveriges nya bänknötare 2011, i jurryn Bert Karlsson och Leila Bagge



Det är som idol, vi måste få fram en eller två personer som är värdiga att få vara med på dovas



(mina svar där emellan orkade jag inte publicera, de var inte så roliga i alla fall)

Tja, vad ska jag säga? Jag är sjukt nyfiken på hur denna bellmanhistoria/idoläventyr slutar.



Kommentarer
Postat av: The hurricane

Hahaha. Dör lite.

2011-05-02 @ 19:35:53
Postat av: jejca aka the hurricane

Jag vill ju vara idoljury! så kan svensken och ryssen framföra den ryska dansen som utlovats ;)

2011-05-02 @ 19:40:41
Postat av: mi

svensken, ryssen och finnen är självutnämnda är jag rädd för ;) hahaha. jag kan fortfarande inte sluta skratta när jag tänkte på att det hela blev till en bellmanhistoria som håller på att byggas upp. lite smått störda människor jag umgås med (och man blir ju som man umgås!) :D

2011-05-02 @ 21:45:16
Postat av: The hurricane

Fucking love it! :D

2011-05-03 @ 00:10:36
Postat av: Frida

Jag tycker att det är lite svårt att hitta en bra design till sin blogg - hur har du burit dig åt? Du har ju en riktigt snygg blogg!

2011-07-13 @ 03:12:50
URL: http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0