Små ögonblick av min vecka


"Vad har du gjort i veckan?"

"JAG har INTE pluggat denna veckan"

Nej jag har gjort en massa annat skoj förutom att plugga. Passade på att ta en slappare vecka och förgylla den med lite äventyr istället. Här är lite av det som hänt:


I onsdags var jag och syster på sturebadet haga och slappade samt fick massage.

I torsdags följde jag med lite folks i min klass och spelade paintball mitt ute i skogen.



Jag lurade med mig Jejca också och när vi var färdiga så var vi lyckliga med blåmärken och färg i håret.





I fredags blev det en mysig picnic i vitabergsparken och på vägen hem passade vi på att njuta av utsikten i Stockholm.



Å igår, valborg, så drog jag med mig Lena på grillkväll vid havet med nåra från klassen. Björn övertalade mig att haka på. Verkligen supermys med luftgevärsskytte, filtar, mat, vin och varmt te!



Jag lyckades bjuda med Johan medan jag var på Maxi en sväng för att handla maten och han KOM. Så efter grillandet drog vi tre hem till Lena där vi kollade på film. Kvällen var ung så eftersom vi var så trötta slutade det med att vi sov över helt enkelt.

Och när jag promenerade hem idag kände jag att det har varit en helt perfekt vecka det här.



Nu känner jag mig mer avslappnad.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0