Vi sitter på en båt som kör runt i Stockho...

imag0080_1305449 (MMS)

Vi sitter på en båt som kör runt i Stockholms skärgård. Magnus mormors födelsedag firas här med trevlig utsikt, mat och ett sällskap på totalt 10 personer. Än så länge har vi hunnit med kaffe/te. Jätte trevlig personal har vi som servar oss och tar bilder på oss :) Jag tycker det är så himla mysigt att vara ute på sjön och åka båt när det regnar. Men de sa att det väntas spricka upp under dan sen. Så vi kommer hinna med alla väder eftersom hela resan tar 6 timmar ;) Mys! Nu ska jag kolla på vad jag ska beställa in för mat. Hoppas ni har en lika trevlig söndag som jag kommer att ha. Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0