Dags att fixa nåt att äta kanske?


Saker jag ska införskaffa:
  • Tigerbalsam
  • Apelsiner! (meeeer, är helt beroende)
  • En varm vinterjacka
  • Något som botar min tillfälliga trötthet?
Jag ligger hemma idag. FÖRKYLD. Jag ä helt slut och har inte orkat göra mer än sova och titta på webtv. Det suger!
♣♣♣
Jag har även googlat runt lite för skojs skull. Och plötsligt kom jag in på massa sidor med kattungar. Ghaaa jag vill vill vill verkligen ha en lite misse!! Speciellt efter att jag snubblade över dessa små söta liv.. brittisk långhår... hur söta?!

Kommentarer
Postat av: jejca

hihi ser ut som frankis ;D

2011-11-17 @ 23:35:00
Postat av: Lena

Ah, vad söt :)

2011-11-18 @ 09:56:26
Postat av: mi

på den andra bilden är nog den sötaste tussen.. men den svarta är super söt den med :)

2011-11-18 @ 13:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0