Jag ska jobba, bra eller dåligt?

Jag har bestämt mig för att prova jobba idag trots min enorma förkyldning.
Det är alldeles för mycket pengar som går förlorade annars. Och jag befinner mig i en period där jag känner mig så otroligt snål. Skumt? Men det är lite roligt att vara snål, för sparpengarna växer och medan de växer så känns ett litet lyckorus. Dessvärre finns det så himla mycket som jag skulle vilja ha just nu också, så mitt inre är inne i en liten dragkamp just nu. Vi får se vad som vinner ;) Men fram till löning tänker jag i alla fall fortsätta att vara snål, sådeså, haha.
Som tur är så börjar jag inte förs klockan 15 idag. Så jag gjorde något ypperligt smart för att orka med kvällen. Jag gick och la mig klockan 00 och klev upp klockan 12! Så jag har 12 timmars sömn bakom mig. Helt fantastiskt vad mycket bättre jag känner mig just nu! :)

Nu ska jag fortsätta dricka min STORA cappuccino samt kolla på Våra bästa år en stund till, innan det är dags att bege sig mot en spännande kväll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0