Med allt bra som händer måste ju något mindre bra också hända..

Händelserna i mitt liv just nu:
  • Halloweenfest - det var crazy like hell (får berätta mer om det i ett annat inlägg)
  • Ny kursstart - läser nu en kurs som heter Molekylär fysiologi - den bästa kursen hittills! Jag har en väldans massa ny energi och är riktigt motiverad, därför jag inte hunnit blogga om min underbara lördag än (jag har redan börjat läsa i kursboken istället?! - crazy). Måste berätta mer om den i ett annat inlägg nån dag med!
  • Nu till det tråkiga.... min dator fungerar inte riktigt som den ska :( Ser ut som att jag kanske kommer få skicka den på retur så de kan fixa skiten så? Tur att de jag köpte datorn av är sjukt snälla och snabba på att svara på mail + att jag har 1 års garanti, puh.
Sen lite annat smått och gott. Men detta är det stora. Nu är jag galet trött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0