Lösenordet fixat


Så, nu är min blogg lösenordsskyddad på obestämd tid. Det känns skönt. Nu kan jag skriva lite mer fritt. Man vet ju aldrig vem som råkar halka in på bloggen annars ;)

Jag ska snart iväg på bio med tjejorna. Jag sa att jag ville följa med innan jag ens visste vad det vad filmen som de ska se handlar om. Men så igår kväll så såg jag trailern till filmen och den verkar ju sjukt bra!

Åh just det.

Jag har tagit tummen ur röven och.....

Skaffat....

SPOTIFY!

Snacka om att jag är efter.

Haha.

När jag registrerade mig så gjorde jag det via mitt fb-konto så nu har jag plötsligt en massa spotify vänner också. Oj så det kan gå liksom. Vi får väl se om jag kommer va snäll och dela mina listor med dem. (Troligen inte). Men många av mina nyfunna musikvänner har bra musiksmak måste jag i alla fall säga.

Nu ska jag dricka min cappuccino som jag lagat alldeles själv, sen bär det av in mot stan!
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0