Nattugglar


Jag har egentligen inte så mycket att förtälja just nu. Jag har bara ingenting att roa mig med. Försökte faktiskt sova. Gick och la mig i sängen bredvid Magnus som redan sov. Men jag kunde inte somna utan låg och vände mig samtidigt som jag avundades söt som sov så fint. Tillslut gav jag upp.... när jag i ren panik insåg att jag faktiskt hade en obetald räkning. Men nu är den betald i alla fall, så alltid nåt :)

Min dator låter oroväckande mycket. Den har gjort det i några dagar. Stackars dator. Jag ska se om jag kan hjälpa den på något sätt. Måste bara komma på hur.

Jag kommer förresten att sätta lösenord på min blogg snart. Inte för att jag inte vill att folk ska kunna läsa, men för att jag vill ha lite koll på vem som läser den. Det känns bättre då. Just nu. Ni kommer förstå varför. Men det är bara att hojta till om ni vill ha lösenordet! Efter helgen så låser jag bloggen.

Nu ska jag se om jag kan sova igen ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0