Nu är jag trött


Idag har jag både tränat och slappat samtidigt som jag har haft kul.

Min dag började med att jag hade ställt väckarklockan på 10.00, men vaknade redan vid åtta och kunde för allt i världen inte somna om. Gah. Jag gav tillslut upp och hoppade in i duschen samtidigt som jag njöt av morgonens tystnad (tills grannarna började borra..).

Sen var jag och klättrade med Ellis, Alex och en kursare till dem som hette nåt på K (Kent?) runt ett snåret. Det var nästan bara vi där så jag klättrade massor, upp och ner, upp och ner. Ända tills mina armar, händer och ben gav upp och jag helt enkelt inte kunde hålla mig kvar på väggen lägre. Det hände typ samtidigt för mig och Ellis, då vi båda är nybörjare fortfarande.... så efter en timmes intensivt klättrande så lämnade vi Alex och K kvar medan vi drog hemåt. Alltså, det är sjukt kul att klättra! Ni som inte har provat på det nån gång borde verkligen göra det. Vi insåg när vi var där idag att om man kommer innan kl 16 så är det 40 kr billigare :) Alex var lite smått besviken över att vi inte skulle stanna längre, men jag lovade honom att ta med fika nästa gång så kunde jag ta en paus och fortsätta igen så tar det längre tid. Hehe. Allt för att fika.

Efter klättringen så var jag och fikade med Lena. Jag bjöd henne på kaffe och chokladtårta som tack för att hon har gjort mina fina kattöron som jag ska ha på lördag. Det tyckte jag att hon var värd. Så nu är hela min outfit klar. Förutom en sak. Jag kom fram till igår att jag vill måla morrhår (svarta) i fejset och undrar vad som månne är bäst att måla med?! Annars är jag all set.

Nu är jag så trött att jag faktiskt tänkte gå och lägga mig. Känns skönt. Natti


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0