Partysugen AB


Jag har varit riktigt trött och hängig under veckan. Jag har velat så mycket. Men jag har orkat absolut ingenting mer än nödvändigt. Knappt det. Satt och led mig genom eftermiddagens föreläsning igår. Åkte direkt hem till bejbi och sov på hennes soffa medan hon jobbade. Vi skulle gått på stan. Men jag ockuperade hennes bäddsoffa istället. Sen gick jag hem tiiidigt (enligt mitt tycke en fredag) från den mysiga middagen hos L.

Men nu sitter jag hemma och är jag sjukt partysugen!

När jag har jobbat vill jag ut och svira? Och när jag är ledig orkar jag inget?

Förra helgen hade jag extremt sug med. Då bestämde jag och bejbi att vi skulle ut och röja i torsdags. Men i torsdags var vi båda helt slut så vi hamnade framför Idol med lite vin, glass, godis, cola o te.

Men så idag så är suget återigen tillbaka. Min hjärna spelar mig ett spratt tror jag. Nu ska jag kolla på Vampire diaries som substitut. För imorgon ska jag spela biljard! <3





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0