Vampyrtänder

Min idé om att komma i såna där läckra vampyrtänder som man gjuter till sina egna sprack precis. Jag har köpt såna och var redo att sätta igång. Men när jag skulle prova ut tänderna så skavde dem mot mitt tandkött som började blöda. Damn. Det står i beskrivningen också att man inte ska göra det om tandköttet är ömt. Så jag får spara dem till ett senare tillfälle. Jag har ju i alla fall mina öron. Och nu är jag väldans sugen på att göra en svans också! Vi får väl se :)
Jag sitter i alla fall hemma hos bejbi. Hon ska hjälpa mig med mina lösnaglar som jag ska ha. Så fort hon gjutit sina tänder, vilket hon roar sig med medan jag facebookar samt bloggar, hehe.
Nä nu tar jag mig lite mera julmust!! Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0