Första laborationen avklarad.


Isabelle:
Björn sa att han skulle komma snart, han är iväg och äter.
Jag: Ok.
Isabelle efter 15 min väntan: Jag undrar vart han tog vägen, jag sa ju när du skulle komma..
Jag: Det är Björn vi pratar om...
Isabelle: Jo men det var ju han som var så på om att jag skulle skicka sms till dig om att du skulle komma in tidigare så vi kunde böja tidigare.

........

Jag knallar upp till cafeterian där jag fick information om att herrn satt och åt. Och visst satt han där, fullt inne i att konversera med Andrej, Erik och sen såg jag inte vilka det var mer då jag fokuserat gick fram till Björn.

Jag: BJÖRN! Jag har varit här i 20 min nu och enligt Isabelle så var det ditt fel att jag var tvungen att komma in tidigare!
Björn (ser lite skrämd ut): Oj, jag trodde det var tjugo över ett du skulle komma.
(Ursäkta? Varför skulle jag komma tjugo över ett när själva lektionen började klockan ett, snacka om bortförklaring!!)
Jag smäller till honom lite lätt och så vänder jag på klacken och går. De andra flinar och kollar förskräckt på både mig och Björn.

.......

Väl i datasalen igen. Erik tittar in och flinar när han kommer ner. Andrej tittar och hälsar och flinar samtidigt som han meddelar att Björn var precis bakom dem.

Resten av dagen flöt på bra. Vi tre är ett bra labteam. Förutom att Björn försökte terrorisera mig i datasalen så gick hela laborationen smärtfritt och det var många glada miner och mycket bus. Imorgon blir det rapportskrivning så det återstår att se hur det slutar! :)

Ps: Det var inte så illa mellan mig och Björn som det kanske låter, haha. Ds.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0