Lite morgon-humor


Idag innan föreläsningen så hade jag lite tråkigt, så jag knåpade ihop ett skämt-sms och skickade iväg till en kär vän. Jag började sms:et så att hon förhoppningsvis skulle förstå, men det slutade trots det som biologhumor :)

Jag:
Problem: jag får ont i bröstet när jag sväljer, har jag fått bröstfluss kanske?
Vän: finns det nåt som heter bröstfluss? Det tror jag inte, hostar du kanske du bara e öm och irriterad?
Jag: Haha söt du är, det var ett skämt .. finns inget som heter bröstfluss nej ;)
Vän: Hahaha jag trodde att det fanns ;D låter så mkt mer troligt än allt annat ni nämner!

Så kan det gå. Jag och mina biologikompisar säger tydligen en hel del konstiga saker.




Kommentarer
Postat av: jejca

Haha Biiooloooooog hummooooorrrr!

2011-09-09 @ 15:40:03
Postat av: Leif

Bröstfluss fanns! Jag har en släkting som dog av bröstfluss 1851-09-17 enligt kyrkboken. Googla får ni se! Däremot vet jag inte vad sjukdomen heter idag.

2011-10-15 @ 21:21:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0