Lurad


Idag blev jag totalt grundlurad.

Ända ner i tårna.

Och jag förstår inte hur sjutton jag gick på det hela?

Haha.

Björn lyckades lura mig att han inte kunde hitta sin ryggsäck i morse så att han var tvungen att ta en av Julias väskor. Detta var alltså en rosa blommig handväska. Supertjejig.

Så totalblåst!

Detta var ju så klart en kursares väska som stod på stolen som jag skulle sitta på och hade jag tittat närmare så fanns det tydligen smink i den också.

Och jag köpte detta med hull och hår?!

Så här grundlurad har jag nog aldrig lyckats med att bli tidigare haha. Så sjukt. Svårt att förklara exakt hur det gick till. Men kul var det. En eloge till Björn måste jag bara säga.


Kommentarer
Postat av: Jejca

haha :)

2011-09-19 @ 22:15:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0