Trött


Idag skrev jag tentan. Det ska bli spännande att se resultatet av det.

Det var en lite annorlunda tenta mot vad man är van vid.

Nu är jag redo att gå och lägga mig. Jag är så trött att mina ögonlock gärna stänger sig om de får. Men innan jag får sova så måste jag jobba. Jag böjar om typ en timme och ska stänga. Så jag får inte sova förs vid midnatt. Så nu sitter jag och klunkar i mig cola i hopp om att få en sockerkick.

Jag står som extra på schemat, så jag hade hoppats på att de skulle ringa och fråga om jag ville vara ledig idag. Men ne. Fast nu blir i och försig min plånbok lycklig. Det kan den behöva då jag har planerat en del för denna vecka ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0