Closure

·
Igår (lördag) så var jag och hämtade mina sista saker hos M. Det kändes både skönt och konstigt. En vän sa till mig att det kommer bli som ett avslut då och att jag kan behöva det för att kunna gå vidare ordentligt. Jag kan fortfarande sakna M, men saknaden visar sig på ett helt annat sätt numer.
·
·
You were my strength when I was weak 
You were my voice when I couldn't speak 
You were my eyes when I couldn't see 
You saw the best there was in me 
Lifted me up when I couldn't reach 
You gave me faith 'coz you believed 
I'm everything I am 
Because you loved me
·
Den här låten beskriver allt...
And with that, maybe I had my closure.
Although I hope that we always will be friends.
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0