Glad Påsk

·
... eller nåt. Jag blev ledig från jobbet idag!
Det kostar mig massor med pengar, men det var det fan värt. Eller nåt. Skönt är det iallafall. Skulle annars börjat 8.30. Det var det första de första de frågade mig när jag var på plats igår... innan jag ens hade hunnit byta av personen i kassan.
·
Kollega (pratar i telefon med KL): Ja, hon är här nu.. vänta. Marie, det är till dig.
Jag: Ja hallå!
KL: Hej, du skulle du vilja vara ledig imorgon?
Jag: Ja, hemskt gärna!
KL: Hemskt gärna (skrattar lite), ja men då är du ledig imorgon.
·
Så enkelt.
·
Och vet ni vad? Nu tömde jag precis den enorma luftbädden på luft och stuvade undan den. Roomie flyttade ut i onsdags och den har alltså helt enkelt stått här mitt i rummet fram till idag. Inte har jag orkat testa den heller. Ibland kan man inte vara så snabb. Haha. Jag skyller på att jag jobbat för mycket.
·
Glad påsk! Hoppas er påsk har varit riktigt mysig ♥
·
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0