I have the best nephew ever

·
Jag kan inte sova, så jag kan lika gärna berätta lite om vad jag pysslat med idag (söndag)... eller nåt. Efter att jag sovit till halv två dårå. Typ. Helt slut? Inte konstigt att jag inte kan sova nu egentligen.
·
Idag följde jag med syster för att hämta upp hennes son hos hans far. Han är ju världens sötaste så när jag ändå var ledig så kunde jag ju inte motstå att få träffa honom en liten stund iallafall.
·
Efter att vi hämtat upp honom visade han hur duktig han är på att springa. Och vi besökte pressbyrån i spånga för att köpa något varmt drickbart då det inte finns några fik eller så där som är öppna på söndagar? Vem vill bo i spånga då liksom. Not me. Haha. Fikaberoende AB?
·
När jag sedan vinkade av dem på bussen så fick jag en slängpuss av min systerson och ett "jag älskar dig". Såååå söt!! Vill ju bara krama sönder honom nu, men det får vänta till nästa gång vi ses.
·
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0