It needs to stop

·
Jag säger saker till vissa enbart för att få dem att tycka mindre om mig?
·
Fast jag vet att jag inte vill ha det så egentligen.
·
Stört jag vet. Why? Det är småsaker men det är svårt att förklara. Jag skulle aldrig säga något som sårar någon annan medvetet, utan det är mer att jag sänker mig själv som person. Men det är heller inget drastiskt... små, små, ord, meningar. Typ. Why? Jo för att få en reaktion som visar på att jag just sjönk i deras ögon. Stört? Jag vet. Det är en dålig vana jag lägger till med lite till och från. Inte alltid. Men jag såg den så klart idag. Nyss. För att testa folk? För att provocera fram konstiga reaktioner? För att det är lättare att vara medveten om att man är låg i folks ögon än att man råkar falla utan att veta om det?
·
Stört jag vet. De som känner mig väl råkar inte ut för den här sidan vad jag vet. Inte heller folk som jag precis lärt känna. Utan det är de som är nånstans där emellan. Why?
·
Något att fundera över...
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0