Jag kanske ska skaffa mig en roomie


Jag funderar på att ta över morsans katt.
Det är ju inte så stort hos mig men jag och mina systrar är övertygade om att hon kommer få det bättre här iallafall då jag har mer tid och mer kärlek att ge henne. Sötnosen. Isåfall måste jag skynda att få iordning mitt place så jag kan ta hem min nya roomie. Men vi får väl se.

Ska shoppa lite inredningsgrejor och förvaringsgrejor imorgon med syster. Får se hur mycket jag får med mig hem, vi har ju ingen bil.. menmen. Och sen är det bara att röja klart och gå ner med det som ska ner i förrådet!
Och... 



Btw för er som fortfarande vill ha uppdatering om mina grannar. De mitt emot mig har fest idag. Yey! Och vissa är som hulliganer i tvättstugan. Aaaah. Just so you know liksom ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0