Jag ska inte dricka något mer kaffe fram till sommaren


Det drar i fingrarna efter en varm kopp cappuccino. Känslan av mys. I måndags drack jag min sista cappuccino. Jag ska rena ut allt koffein ur min kropp. Jag har varit så sjukt trött och slö sista tiden och eftersom kaffe faktiskt hjälper till med det så tänkte jag göra ett försök och se om det blir någon skillnad nu. Så nu återgår jag till att dricka varm choklad, te eller chailatte när jag fikar. För fikandet tänker jag ju såklart inte ge upp, det är ju en del av min livsstil ;)


(Det och att jag faktiskt har ringt och bokat in en instruktion av gymmet på Sats igen...)

Men egentligen så vet jag vad det faktiskt kan handla om. Att jag är trött. Det börjar så här. Men jag orkar inte. Inte igen. Så jag hoppas att dessa två saker räcker.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0