Jag står helt ensam och väntar på L som ly...

imag0175_1333978 (MMS)

Jag står helt ensam och väntar på L som lyckades somna precis innan så jag måste vänta in henne. Eller vänta nu, heeelt ensam är jag ju inte. Jag har min vaniljlatte :) Kärlek. Sen att det kryllar av människor och butiker också, men det känns inte lika viktigt att nämna. Fast nu gjorde jag det iallafall. Jag ska ju börja springa? Så jag behöver ett par snygga skor att göra det i också. V lät överlycklig över att nån lyckats få mig att börja springa... då kan vi börja springa tillsammans = sällskap. Jag vill nog springa några gånger själv först så jag slipper visa upp min extremt dåliga kondis för någon. Ja. Men sen kan jag nog tänka mig att springa med alla möjliga folks. Även random people.. haha. Nej nu får jag nog akta mig så detta inte blir en träningsblogg ;) Nu ska jag shoppa! Kaffet är slut så måste fördriva tiden tills L kommer på annat sätt nu. Bye <3


Kommentarer
Postat av: Lena

Sorry. Min kropp tyckte inte att min joggingrunda på morgonen var någon bra idé. Ingen bra idé alls faktiskt, är inte av med förkylningen än. Tydligen. Så ja, jag somnade :P skumt. Men du fick tag i fina skor iaf. Nu kör vi!

2012-04-09 @ 19:50:28
Postat av: mi

det är lugnt. jag hann till jobbet med! :)

2012-04-10 @ 01:00:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0