Mitt i mitt städande hittade jag godispåsen med feedbacklappar i och kunde inte låta bli att sätta mig ner och läsa igenom dem ännu en gång


"Du är väldigt rolig att jobba med! Alltid glad & positiv. Kunnig på ditt jobb. Blir glad när vi arbetar tillsamman =)"

"Snäll, trevlig, lätt att prata med både under & efter arbetstid =)"

"Du är trevlig mot kunderna"

"Duktig, fått mycket bra hjälp nu när jag är ny"

"Du är alltid varm och utstrålar en positiv energi Marie!"




Dessa små, rosa lappar åker upp på mitt kylskåp så fort jag får tag i kylskåpsmagneter. Och så förevigar jag dem genom att skriva in dem här på bloggen ♥


Kommentarer
Postat av: L

Ta åt dig :) kram

2012-04-18 @ 20:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0