PMS is evil


Igår hade jag en hemsk dag. Att lägga till pms till en redan förvirrad individ mer än dubblar alla negativa tankar och känslor. Men jag var ju ändå produktiv samtidigt tack vare detta. Dock inte skolrelaterade saker, doh, jobbar fortfarande på den biten.




"jag har nu delat på mitt och magnus icakortskonto. inte en dag för tidigt.."

"eh NEJ"
"definitivt inte"




Detta som kickade igång hela pms-dagen just igår. Tur att jag aldrig talade om det för den personen just då, och om du mot all förmodan läser min blogg så var det ej ditt fel... jag var inte i mina sinnesfulla bruk igår helt enkelt.

Men idag är det på väg uppåt igen, förutom att magen gör ont (men det kan man ju lindra genom att knarka ipren) så känner jag mig inte helt världelös iallafall :) Jag börjar till och med se att det går lite framåt med röjningen i lägenheten. Kanske var bra att jag fixade medan jag var på dåligt humör, för eftersom jag inte såg att det gjorde nån skillnad så gjorde jag mer och mer tills jag blev så frustrerad att jag kollapsade i en hög i sängen för att jag helt enkelt gav upp.

Nu ska jag fortsätta lite till och om det är någon som har tid att ringa/prata med mig en stund nån gång idag/ikväll så let me know... jag skulle behöva komma ner till källarförrådet en sväng och dumpa av lite saker, men fegis som jag är så har jag inte vågat mig ner dit själv. Haha. Men med sällskap på andra sidan luren ska det nog gå alldeles utmärkt.

(Ps: har ni upptäckt att jag lyckats få bukt på mellanrummen utan att behöva använda · ? Sweet!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0