Shopping!


Idag fick den super söta stolen från Åhléns äntligen följa med mig hem! :) Jag och syster var i stan och kollade på saker till våra lägenheter. När vi testade att lyfta stolen inne på Åhléns city så insåg vi att den var ganska lätt så vi bestämde oss för att ta med den kommunalt.

Syster gjorde mig även sällskap ner till mitt källarförråd (som ligger helt off längst ner och längst in). Så nu ser det nästan tomt ut här hemma efter att jag fått bort alla onödiga kartonger mm.

Fan trot.


Kommentarer
Postat av: Tora

snygg!! hojta till om du har lust att kolla på mer inredning i veckan, vi åker hem från skåne imorrn! kram

2012-04-21 @ 22:42:17
Postat av: Mi

Tack jag är helt kär i den :) Jag kollar gärna mer inredning!!

2012-04-22 @ 10:36:33
Postat av: jejca

äntligen!! :)

2012-04-22 @ 14:51:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0