This is the new me

·
·
This is the new Mi.
Efter två blekningar och två omgångar med blå färg i har det nu blivit ett resultat. Blått! Mina toppar lyser i blått. Att färga håret mörkbrunt och blått har varit en fantasi i flera år nu och här är det... Det blev inte blåa slingor som min dröm startade som, utan blåa toppar helt enkelt. Men jag säger bara, det är inte bara lättare att sköta om så här utan det är ju mycket snyggare med! Min stylist har varit min roomie, aka Jejca. Just so you know.
·
Här kommer förvandlingen i bilder. En hel fotosession med bara moi!
·
·
·
·
Tyvärr så tog vi ingen bild på håret när det var torrt och hade blonda slingor. Men det såg rätt ballt ut det med, kanske något att testa efter att den blåa hårfärgen går ur?
·
·
·
·
·

Kommentarer
Postat av: roomie

Min avatar <3

2012-04-04 @ 11:54:57
Postat av: mi

<3 Ja du får döpa mig nu då också, jag vill ha ett coolt och gulligt namn samtidigt (hårda krav) :)

2012-04-04 @ 12:20:13
Postat av: Petra

Coolt! :)

2012-04-04 @ 12:39:58
URL: http://pillijoks.se/
Postat av: mi

tack! :)

2012-04-04 @ 15:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0