Vägen till en miljon?

·
Jag har en plan och det är att jag ska få mitt sparkonto att växa, så det är nu mitt nya projekt. Under en fika med L för några veckor sedan skämtade jag lite om att jag kanske skulle dokumentera detta i min blogg, och det verkade hon tycka var en himla kul grej så bara för det ska jag göra så. Ni ska alltså få följa mina upp och nergångar i det stora hela.
·
Jag tänker mig ju inte alltid för innan jag spenderar pengar, så nu kommer jag få en ordentlig inblick i allt onödigt som jag lägger pengar på också. Fast är det egentligen onödigt att leva? ;) Jag lovar att jag ska meddela hur mycket pengar i månaden som går åt till fika! Haha. Det blir den roligaste delen.
·
Så här ser det iallafall ut vid start, den 1a april

Sparkonto 1: 8472,08 kr

Sparkonto 2: 77,57 kr

Fonder: 6159,48 kr

·

Och med tanke på att jag fortfarande har möbler kvar att köpa samt min resa till Grekland med nya kursen så kommer mitt sparkonto dessvärre att gå väldigt mycket upp och ner några månader framöver. De där 77,57 kronorna på ena sparkontot har jag dock lovat att aldrig röra, haha, förstår inte ens vad de gör där? Men det blir nog bra.

·

 

 

 

 

·

Let the games begin.

Tjopp!

·


Kommentarer
Postat av: Lena

Heja, heja! Men spara inte in för mycket på fikat va?

2012-04-02 @ 21:47:14
Postat av: mi

Självklart inte!! ;) Men det ska bli kul att se hur mycket jag faktiskt spenderar på fika.

2012-04-04 @ 12:23:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0