Det är slut.

Det blev en liten ofrivillig bloggpaus. För mycket att tänka på. Lite för jobbigt att skriva om. Det som hände var det bästa för båda, men det är ändå tungt. Nånstans så saknar jag ändå..
Jag har ju fått en lägenhet. Underbart att det gick så fort! Men samtidigt läskigt. Jag har varit där några gånger nu och lassat in grejer. Idag var jag där med söta Tora som körde mig en vända med de iallafall sista kartongerna från Magnus vindsförråd. Och idag kändes det annorlunda att komma in i min lilla lya, idag kände jag mig hemma. En varm och kärleksfull känsla. Det ska nog gå bra det här. Jag är på väg att hitta hem?
Men just nu ligger jag fortfarande i en bäddsoffa på kungsholmen. Och kan inte sova. Det kändes alldeles för ensamt att sova själv utan varken dator eller inkopplad tv. Så imorgon är min plan att införskaffa en bärbar liten sak.
Jag tänkte nämligen bli fattig genom att köpa mig en macbook pro!
Efter mycket övervägande och många om och men. Men nu så.
Jag har avslutat ett kapitel i mitt liv och startar nu på det nya kapitlet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0