Headset

Vilken färg är snyggast???

Jag är grymt sugen på att köpa ett par såna här lurar, hur snygga är inte de liksom. Det finns i alla möjliga fina färger! Här är de fyra färgerna som jag har svårt att välja mellan. Så nu behöver jag lite smakråd. Vilken färg tycker du skulle passa bäst på mitt huvud? :) Jag känner liksom att det inte är okej att köpa alla fyra, även om jag bra gärna skulle vilja göra det i det här läget. Haha (ps. ta inte hänsyn till att det är olika storlek på bilderna, det bara blev så.. hehe).
Nu har min huvudvärk äntligen försvunnit så nu ska jag passa på att sova lite medan jag kan. Puss på er och godnatt.

Kommentarer
Postat av: jejca

Tycker du skulle passa bäst i lila eller mörkgröna. ej gul pga den tröttnar man snabbt på. själv kan jag ta dom mintgröna . ler. ;)))

2012-02-29 @ 01:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0