Jag har dator och internet så nu är jag inte så ensam!

Jag vet att du kommer hem på söndag och att vi kommer snacka ändå men
jag känner för att skriva en snutt till dig ändå. :) Sitter här och
saknar dig jättemycket, det är fint ute och löven har börjat gulna,
egentligen den bästa tiden på året. Tänker på dig, du som är extra
vacker i höstmiljö. *ler*
Har jag gjort något kul när du varit borta? Svar nej! Igår skrev jag
övningstenta och jobbade stängning. Sen sov jag dåligt och drömde
mardrömmar om hur jag missade tentan. Imorse skrev jag tentan, den var
delad i två delarna precis som förra. Har inte fått resultatet
bekräftat men till skillnad från alla tentor så VET jag att jag
klarade den. :) *stolt* Det känns väldigt bra.
Snart (15-21) ska jag jobba lite extra, tänkte att eftersom jag precis
skrivit en tenta och att du är Finland kan jag passa på att jobba lite
extra, pengarna lär ju behövas när man ska flytta. Sen jobbar jag hela
helgen ut och sen kommer du hem osv. :P
När jag flyttat ska jag skämma bort dig ännu mer hade jag tänkt, du
ska bli min alldeles speciella gäst som jag ska ta hand om i ur och
skur. Jag ska bjuda dig på god mat och du ska få din egen garderob och
en massa annat skoj. Förhoppningsvis blir det ännu mera fotmassage
(till dig). *ler stort* Så jag tror det blir bra ändå, ska köpa ett
riktigt varmt täcke till dig också så du inte fryser när du sover hos
mig...
Till tonerna av Johnny Cash ska jag snart springa iväg till jobbet.
Kommer tänka på dig dynget runt tills du kommer hem. Hoppas allt är
bra med dig och att släkten mår bra och är snäll mot dig. Haha,
konstigt vore ju annars, du är den bäste av dem alla. :D
*kyssar och massor av hångel till min älskling*
Du är snygg och het!
/Magnus
PS. Jag förutsätter att du är med och hjälper mig inreda och handla
saker till min lägenhet, du är ju min rådgivare! DS.
Jag har gått och blivit med mac! Min bästa vän just nu :) Så jag sitter här hemma och försöker lära mig att hantera den ordentligt. Hehe.
Av en slump så hittade jag ett mail när jag lade till min mail i mailfunktionen som jag tydligen har flaggat detta. Så klart. Typiskt. Men det är väldigt gulligt. Från M så klart. Ett kärleksmail om hur bra allt var och hur bra det skulle bli osv osv. Vad var det som hände egentligen?
Nej nu ska jag inte haka upp mig..
I natt sov jag för första gången i MIN lägenhet. Helt ensam också! Jag sov som en stock... men det berodde nog mest på att Björn lurade ut mig att äta sushi och sedan dricka EN öl som snabbt blev till fyra öl. Fy fasiken vad dåligt jag mådde imorse. Jag stängde helt enkelt av väckarklockan och sov vidare. Men sen när jag vaknade till liv nån timme senare så kändes det bra. Det var en skön känsla att vakna upp, ett lugn som låg i hela lägenheten. Så det måste ju betyda att det inte enbart var ölen som gjorde att jag sov gott... visst? ;)

Nu ska jag röra mig in mot stan för en fika!


Kommentarer
Postat av: Jejca

wwwiiiiii du bloggar igen!

2012-02-07 @ 23:03:19
Postat av: mi

:)

2012-02-08 @ 23:20:46
Postat av: Lena

<3

2012-02-11 @ 15:08:52
Postat av: Lena

<3

2012-02-11 @ 15:11:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0