OnePiece

Extra Purple

Jag har ju gått och blivit ägare av en sån här mjukisdress. Har glömt att meddela det, men känner att jag måste berätta lite om mitt köp. Jag har ju länge gått och trånat efter något så här mysigt att ligga hemma framför tv´n med osv (nu har ju jag varken fått upp tv´n eller fått hem soffan än, men det kommer det med!). Efter mycket om och men samt velande fram och tillbaka så blev det en lila! Är ni förvånade? Lila. Och jag måste säga att jag är mycket nöjd med mitt köp. Trots att den egentligen är en storlek för stor och säckar rejält, haha.
Men jag måste ju bara berätta om hur det gick till när jag fick hem den också. Herregud. Jag säger bara en sak: jag kommer aldrig mer att beställa något som levereras med UPS. De är ju värdelösa enligt mitt tycke. För det första så har de inga portkoder? För det andra så levererar de endast dagtid OCH man måste vara hemma när paketet kommer för de kräver så klart en underskrift. Efter tre mail om att leveransen var ändrad (?) så får jag ett sms om att jag ska kontakta dem. Då de allra flesta människor faktiskt går i skola eller jobbar dagtid så bestämde jag att jag skulle komma och hämta mitt paket på deras lager istället. Vilket jag fick ångra djupt. Detta ligger mitt ute i ingenstans och var sjukts svårt att hitta väl på plats (stoooooort lagerområde som var sjukt dåligt skyltat!).

Men till slut så fick jag min dress! Gosh. Tur att paketet inte var så stort och klumpigt så hemfärden gick rätt harmlöst till iallafall :) Dock tog det en timme att ta sig dit och en timme att ta sig hem..
Men den är bra. Just nu kan jag inte sova så jag ligger i min säng och kollar på webtv i min onepiece (från piece of norway, bilden är länkad vid intresse). Myyyys! Det var den storyn det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0