Öppen blogg

Som ni märker så är bloggen öppen för alla nu igen.. Jag var tvungen att göra så då jag tänkte börja blogga om det som jag testar via buzzador (lagt till en fin logo med länk längst ner till höger typ) och då kan det ju vara bra om den är tillgänglig också. Inte för att jag har så många läsare. Men ändå.
Bejbi har även hjälpt mig med att få in min twitter på min blogg. Ja, för hon lyckades ju övertala mig att börja twittra juh.. och ska jag vara ärlig så är det oftast roligare än att blogga. Där kan man ju skriva bara en mening och det är helt okej. Så enjoy!
Jag har haft en lite mindre bra vecka. Det är mycket i skolan. Mycket saknad just nu. Och mycket att tänka på. Men det var en person som tog emot mig med öppna armar och vände min vecka genom att ge mig en helg med mycket skratt och lite ansträngning. Det är skönt med vänner som man kan komma hem till och bara vara. Det var egentligen min jobbhelg men jag fick jobba 9.30-15 i lördags (istället för 15-21.10 som annars) och så fick jag vara ledig idag. Så det blev som en minihelg iallafall. Den spenderade jag genom att kolla på film och ta en massa crazy bilder med en webcam samt mysa med snacks, vin och te.
Nu ska jag mysa vidare i min nya lila mjukisdress medan jag luktar hallon..

Kommentarer
Postat av: Jejca

Män älskar hallonlukt.

2012-02-26 @ 20:11:34
Postat av: Mi

Varför finns det ingen "gillar"-knapp på bloggen?

2012-02-26 @ 23:21:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0