Våra bästa år

Hihi jag sitter nu återigen och kollar på den eviga serien via webtv. Yey, jag älskar min nya leksak! Den förgyller min dag. Min plan var att ta mig till IKEA idag, men det snöar ute så det känns mer rogivande att stanna inne och bara mysa just nu. Det värsta är bara att jag faktiskt måste ut för att införskaffa nån middag idag också. Hm.
Jag tvättade också för första gången här på mitt nya place! Även om jag var ruggigt trött när väckarklockan rinde halv tio imorse så var det ändå skönt att inte sova så mycket längre.
Egentligen borde jag kanske åkt in till skolan och pluggat också. Men äh. Jag får åka in till tio imorgon å så sitta fram till att E har tid att åka till IKEA med mig :p Hon skriver nämligen tenta imorgon så hon är ambitiös iallafall. Men då har jag åtminstone två timmars pluggtid bakom mig. Och så kan jag ju plugga lite ikväll när jag får mer ro till det (gillar att räkna och göra statistik sent, fantasin flödar mycket bättre då) och sen har jag ju hela måndagen och tisdagen på mig också. Så det borde ju gå?
Vad är det här med att vissa webläsare inte går med på att göra mellanrum i blogginlägget????
Jag kommer snart att bli tokig på det. Until then så lägger jag in en massa hjärtan. Så kärleksfullt det kommer att bli här framöver!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0