Ännu en lite annorlunda middag

 
Nu har jag gjort det igen. Jag hade två hamburgerbröd kvar att göra mig av med. Så vad passar inte bättre än att göra hamburgare till middag en dag när man är ledig? Men att hitta nåt köttliknande (/fiskliknande) som säljs i 2-pack är ju inte det lättaste. Så vad går jag inte förbi i frysdisken om inte schnitzel, en enda schnitzel (fan vad svårt det ska vara att stava till det ordet förresten.....).
 
 
Dagens hamburgare såg ut så här:

Schnitzel (en stekt schnitzel, sen delad i två bitar (en till varje burgare))
Stekt röd lök
Tomat
Sås/dressing i form av mangoraja.
 
 
Tål att prövas säger jag bara.
Och jag hade aldrig trott att röd lök skulle vara så god att steka som den faktiskt var.
 
Det här med att vara student och bo ensam är inte så tokigt ändå! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0