Första


Det svåra är inte att ta sig igenom vardagen ensam. Det jobbiga är alla högtider man ska ta sig igenom själv för första gången på länge...

Första nyåret blev jag omhändertagen av världens bästa människor. Vännerna som jag firade med såg till att jag hade det bra och fick mig att inte deppa ihop. Enda gången jag kände mig ensam var precis vid tolvslaget. Sen att jag blev onödigt full den kvällen är väl en reaktion på allt det hela.


Första alla hjärtans dag satt jag ensam hemma, trött som få. Jag hade iofs ganska mysigt med en kopp te och webtv. Men det var en dag då jag kände mig ytterst ensam.

maybe ??? Im working on it...

Första valborg var rätt lugnt... Hade gott sällskap och valborg har ändå alltid varit mer "parta-med-vänner-dag" ändå.

Första midsommar kommer nu och jag har redan gått ner i humöret. Midsommar har alltid känts lite speciellt. Jag är en sån som gillar midsommar mer än julafton numer av någon konstig anledning. Men just nu satsar jag mer på att ta mig igenom hela grejen bara. Jag ska jobba på dagen, vilket är bra för då går tiden..

Andra högtider som komma skall är...

Min födelsedag (ja det är en högtid, haha)

Halloween

Julafton

Och säkert en massa andra dagar där emellan som är minnesvärda.
To be continued helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: jejca

eh klart födelsedagen e högtid! typ viktigaste ;) men den styr vi så bra , så bra. puss

2012-06-20 @ 11:34:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0