Aj

Fy vad jag har ont i magen just nu :( Jag är hemma idag för igår mådde jag inte så bra samt att jag har 1/3 omtenta på fredag som jag känner att jag bara måste sätta. Dessvärre har jag gått och fått feber också, så det kommer väl gå åt helsike iallafall. Fint väder är det ute också. Det suger just nu. Jag har försökt läsa lite i mina anteckningar men jag kom knappt halvvägs och då har jag massor med handouts att läsa igenom också. Samt att jag ju faktiskt måste lära mig det jag läser också ;) Menmen, det är ju en dag imorgon med. Imorgon ska jag tvinga in mig själv till SU och sätta mig helt själv i nåt hörn nånstans där ingen kan hitta mig. Until then ska jag försöka palla med att läsa iallafall liiiiiite till. Jag tänker såhär att även om jag inte orkar läsa så mycket åt gången så går det iallafall framåt, även om det är sakta. Så hoppas vi på att den kunskapen räcker till på fredag helt enkelt.
·
Jag fick nyss ett mail från kursansvarig på förra kursen där hon skrev att jag kan komma och redovisa mitt projekt i sommar om det så behövs och att jag kunde höra av mig när jag kände mig redo. Hur snällt som helst! Vissa lärare är helt underbara. Jag var bara ärlig och sa att jag har haft alldeles för mycket att tänka på och att jag inte orkat med projektet. Så bara för det ska jag efter den 14 april, när jag har min sista omtenta för våren, sätta mig ner och faktiskt börja på projektet. Och göra lite varje dag, ta en dag i taget och sakta men säkert bygga upp en färdig rapport till i sommar.
·
Nu ska jag dricka massor av te och kanske ta mig lite choklad så magen håller sig i chack ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0