Dancing is life

·
Jag blev så extremt sugen på att börja dansa i höst igen!! Tror jag ska anmäla mig till en danskurs i jazz, möjligtvis modern jazz eller liknande. Får se vad jag väljer att ta sen. Jazz är jag ju bekant med sen tidigare. Dock var det nu läääänge sen så jag funtar på att kanske ta en nybörjarkurs eller nån annan inte-så-avancerad-nivå ändå. Minns ni att jag provade på streetdance för nån vår sen? Det var sjukt kul, men väldigt svårt och jag insåg då att jag är mer lämpad för lite mjukare dans. Tar liksom ut alla steg till max och det får man ju inte göra i street, för då hinner man helt enkelt inte med alla danssteg. Även om jag gärna skulle lära mig lite hårdare verisioner med.
·
Jag är så pepp att det kliar i fingertopparna för jag skulle gärna börja dansa nu, nu, NU :)
Men en sak i taget.
·
Här kommer låten som gjort sig skyldig till mitt dansabstinens. Jag vet att jag lagt upp den tidigare och snart kommer mina grannar att undra om det är den enda låten jag känner till här i världen. Haha.
·
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0