En lång dag

Detta har jag pysslar med idag:
  • Varit hos naprapaten och fått högerbenet mörbultat (resten av besöket var behagligt)
  • Hämtat mina sista saker hos bejbi
  • Mött upp syster på tingsrätten och sedan åkt hem till mamma för lite lunch
  • Köpt en byrå på IKEA tackvare T som ställde upp som chaufför ♥
  • Städa?? Haha nej det orkade jag aldrig med sen!
  • Jag hann iallafall med 2 koppar cappucciono on the go! :)
Jag tänkte ju lägga upp en bild på min supersnygga byrå som är turkosgrå enligt beskrivningen (läs grönblå typ). Men så har de ingen bild på just den färgen på IKEAs hemsida, alla andra färger finns men inte den. Ny färg? Den är iallafall skitsnygg!!! Och kommer passa så bra så som en färgklick i mitt inte alltför stora rum.
·
Nu bejbi, nu kommer vi kunna laga varm mat också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0