Please do not read if you don't want to know or if you can´t handle the truth

..... "jag vet inte riktigt vad det var faktiskt. men plötsligt blev allt jätteljust o så kändes det som att jag var i en enda stor dimma.. hörseln försämrades och det kändes som jag skulle svimma sittandes flera ggr. aldrig känt så förut. så kan ha varit nån form av stress-syndrom med."
·
"får ja gissa  golvet kändes som du gick på gele o hjärklappning o hörde dina egna hjärtslag?"
·
"golvet kändes som gele typ ja, och jag kände mig ytterst varm fast inte som feber utan det kändes som en brännande hetta. men tänkte aldrig på hjärtklappning o hjärtslag å så. fokuserade mest på att försöka beta av kunder"
·
"e en riktig panikångestattack du hade, dax att chilla ner lite vännen"
·
·
Var det? Jag har bara haft en enda tidigare och då visade den sig annorlunda. Läskigt var det iallafall. Både då och nu.
·
"jag tror jag ska börja erkänna för mig själv att jag mår dåligt över allt som hänt"
·
"ja de kan ju va en bra början faktiskt"
·
·
Chilla var det ja. Dra ner hjärnan från det högvarv som den går på. Så här sitter jag nu och dricker te och matar mig själv med den bästa chokladen på denna jord. Samtidigt som jag så klart funderar alldeles för mycket, I can´t help it. Men teet och chokladen tar bort det värsta. Så snart kanske jag kan sova också.
·
Jag tycker inte om att prata. Men så här kanske jag kan få ut en del. Jag har dock världens finaste vänner. Och vissa känner mig bättre än jag kunnat ana.
·
Här har ni en låt som jag borde förbjudas att lyssna på just nu:
·
·

Kommentarer
Postat av: Lena

kram

2012-03-06 @ 21:03:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0