Mustasch-fest

I lördags var jag ju ute och svirade lite. Finns inte så mycket att säga förutom att det var galet!!! Här kommer de tre bilderna som jag hann med att ta (sen hade jag alltför kul för att tänka på kameran).
·
·
Benji testade att krypa ner i Björns kappsäck. Och när vi sen la den på golvet så lyckades vi till och med att stänga hela kappsäcken med Benji + en kudde i! Haha.
·
·
·
Mustaschgänget på väg in till KTH för att shakea ass. Haha. Alla guys hade musche och jag kunde inte vara sämre jag. Niklas som har målat! Jag fick mycket respons av olika slag inne på festen sen och eftersom jag tappade bort mitt musche-gäng mest hela tiden och dansade runt med Ellis utan musche så kände jag mig rättså naken till och från ;) But hey, fake it until you make it!
·
Säger bara en sak: ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0