En vårlista

·
1. Känner du dig spirande lycklig och glad nu när våren är här?
Oj, svår fråga! Jag känner mig förväntansfull. För någonstans längst in så vet jag att den här våren kommer att bli den bästa på länge. För jag kommer att ta till vara på den till fullo! Jag kommer att börja leva. Jag kommer att släppa på många hämningar som jag har. Jag kommer skaffa nya bekantskaper. Jag kommer uppleva många mysiga vinkvällar ute i solen. Jag kommer att enbart umgås med de allra bästa, de som får mig att må bra. Trots att jag just nu inte är fullt lycklig så vet jag att våren kommer att bli bra. Och det är det som räknas. Right?
·
2. Vad kommer bli ditt mest använda plagg i vår?
Är det okej att skriva min onepiece? Inomhus kommer den nog lätt att vara mest använd! Svårt att säga annars. Hmmm kanske mina gröna skor??? :)
·
3. Om du skulle dö i vår, hur vill du helst dö då?
Alkoholförgiftning väljer jag nog då. Ska utnyttja våren och sommaren till max när det kommer till att dricka vin så.
·
4. Hur ser din påsk ut? Äter du ägg och klär ut dig till påskkärring?
I år ska jag jobba heeeeela påsken. 6 dagar i rad från och med långfredag för att sedan ha uppehåll på två dagar och till sist köra helgen efter med. Men hey, har man påsklov så har man!
·
5. Om du bara fick dricka en dryck hela våren, vilken blir det då?
Tänkte först skriva vin för det var det första självklara som poppade upp i mitt huvud. Men när jag tänkte efter sen så känns det som att det inte är alltför kul. Tänk att alltid enbart dricka vin, dygnet runt? Jag väljer nog Cola. Helt klart, utan tvekan!
·
6. Vad gjorde du vid den här tidpunkten för ett år sedan – hur såg ditt liv ut?
*går tillbaka i bloggen och kollar* ----> Då hade jag min första förvirringskrissituation angående min utbildning. Det var hög tid att börja fundera över vilka valbara kurser jag skulle lägga in på min kanditatutbildning (nu står jag här igen och är minst lika förvirrad). Och så var jag fortfarande tillsammans med M, 7 år hade vi varit tillsammans då. Jag var tydligen väldigt sjuk förra våren med. Sen upptäckte jag att mina älsklingsskor fick följa med mig hem för nästan exakt ett år sen nu! Yey!
·
·
7. Vad gör du om dagarna egentligen?
Just nu kan man ju faktiskt undra ibland. Men jag pluggar, typ. Började nyss en ny kurs som heter växtsystematik. Den verkar rätt spännande faktiskt. Och vi ska få åka till Grekland i maj med kursen!! Annars så jobbar jag ju extra på Maxi också. Ibland trivs jag bättre där än i skolan för tillfället. Det har egentligen inte med skolan att göra. Utan jag går omkring och är allmänt nedstämd om dagarna pga det som har hänt och en del annat. Så vissa dagar gömmer jag mig helt enkelt under täcket bara.
·
8. Vad ska du ha för frisyr?
Jag ska färga håret mörkare och så ska jag ha halva håret blått! Och hör och häpna här, jag ska klippa lugg!! På lördag startar förvandlingen.
·
9. Vad lyssnar du på för musik?
Allt möjligt. För tillfället gärna låtar med rå text till, typ Lil Wayne och Eminem.
·
·
Låten speglar mitt humör väldigt bra. Och jag blir lugn och glad när jag lyssnar på den.
·
10. Vad läser du?
Kurslitteratur. Kul va?
·
11. Ditt bästa skönhetstips inför våren?
Haha årets skämt? Jag kan ingenting om skönhet. Typ ta hand om dig själv och lev i nuet?
·
12. Vem är din stilikon just nu?
I don´t know.
·
13. Vad älskar män?
Män älskar glitter!
·
14. Är du kär?
Nej.
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0