Beklagar-mig-inlägg (Gnäll)

·
Jag ligger hemma och tycker synd om mig själv idag. Har inte fått någonting alls gjort so far. Känner mig ångestladdad på grund av all oeffektivitet. Jag har ju massor jag borde göra? Men orkar inte :(
·
I lördags skämtade jag med L om att jag kanske skulle låtsas bli sjuk mitt i jobbpasset på söndag för att slippa stänga minihuset. Det skulle jag inte gjort. Det som var ett skämt blev sanning. Jag gick och blev sjuk mitt i arbetspasset. Hallå, SÅ mycket ogillar jag inte att stänga minihuset, what the fuck.
·
Så idag är jag sjukskriven från både skolan och jobbet. Jag har knappt lämnat sängen idag, förutom när jag var tvungen att få i mig lite näring.
·
MEN jag har världens bästa lärare i denna kursen med! Hon mailade precis mig om att det blir en repetitionsdag imorgon för att vi är två stycken som har varit sjuka nu. Och att det på onsdag blir repetitionslab också, så att vi kan ta igen det vi har missat. Hur gulligt är inte det?
·
Nu ska jag fortsätta tycka synd om mig själv lite mer. Men för att försöka sänka ångestnivån lite ska jag göra mig en cappuccino och mumsa i mig lite choklad. Sen är ju V tydligen också sjuk idag så jag känner mig inte helt ensam (nu när fler magiskt nog börjar veta vem V är så kan jag ju till och med nämna denne här ;)). Jag längtar dock till roomie kommer hem!!! Kom heeeeeemmmm *sjunger*.. haha. See ya later!
·
Passande bild på hur jag känner mig just nu (fast utan det roliga innan). Bild från nyår.
·

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0