Det är okej

Vet ni vad? Jag har haft en helt okej dag idag. Jag tror att jag kanske har kommit underfund med det mesta som kommer tas upp på omtentan imorgon. Alltid nåt. Detta efter att jag först tog en ordentlig sovmorgon och sen började eftermiddagen på SU genom att joina två damer, som satt i bibblan och kämpade med sitt, då datorsalarna var upptagna. Men tillslut fick jag en dator att leka med! Jag sprang även in i A, som är en av de skönaste personerna jag känner.. svårt att missa honom när han kommer :)
·
Det går upp och ner som en bergochdalbana nu. Det är bara att hänga med och rida ut stormen. Försöker att inte tänka så mycket, men det är svårt. Och jag börjar snart få slut på bra svar till frågan "hur är det?". Är det okej att svara att man inte har den blekaste aning om det själv? Det är det jag helt vill svara, för det är så jag oftast känner. Men mitt standardsvar har blivit "det är okej".
·
En händelse förra veckan löd dock
·
"Hur är det med dig då?" sa du
·
"Det är okej.." sa jag i helt normalt tonläge
·
"Okej? Seså berätta för mig" var det jag fick tillbaka
·
Det finns vissa man inte kan ljuga för iallafall. Eller försköna en situation.
·
Nu blire cola!! ♥ Någon gjorde mig ytterst sugen på det, haha. Å sen ska jag ta tillvara på mitt humör som är bra idag genom att mysa med mig själv och lägenheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0