Frustration


GAAAAAAAAAHHHHHHHHHHH!!!!!!!!

Jag vill skrika rakt ut.
Jag vill lägga mig på en motorväg och låta bilarna köra över mig.
Jag vill slå någon hårt, så hårt.
Jag vill hoppa från en bro.
Jag vill dö och återuppstå till helgen.
Jag vill banka mitt huvud i väggen.
Jag vill supa mig redlöst full.
Jag vill.... jag är så sjukt frustrerad över att jag inte får till mitt jäkla projekt! Det behöver ju inte ens vara bra?! Vi får väl se hur det går på fredag. Just nu ser läget ut som så att jag inte ens kommer kunna presentera min skit :( Inte rättvist.

Nu ska jag lindra sorgen med en kopp te innan det är dags att somna i hopp om att få drömma om något riktigt skoj. Eller varför inte drömma om hur jag ska lägga upp arbetet och sedan komma ihåg allt också :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0