Helg

Vilken helg jag har haft.

Först uteservering med efterföljande utgång som slutade i att jag inte sov hemma. Vänner har börjat skämta om att jag använder B som en täckmantel o egentligen sover nån helt annanstans. Haha.

Å igår var det överraskningsfest för A. Väldigt trevligt. Man blir ju lite avis på den mysiga lägenheten som de köpt :)

Nu, i skrivandets stund sitter jag på Nockebybanan på väg till jobbet. Man måste ju tjäna lite pengar också. Även fast det är surt att man måste jobba när alla andra är lediga. Men sitter här och funderar lite. Eller mycket. Jag borde följa de råd jag själv brukar ge. Tänk inte så mycket. Men idag, idag ska jag fundera vidare... massor.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0