Jag måste bara berätta en grej som hände igår


Vi har fått 30 min rast så jag och två kursare är på väg från Botan till tunnelbanan för att inhandla nödvändigheter.. (kaffe och banan). Plötsligt så plingar en cykel bakom oss varpå jag flyttar på mig utan att tänka på det. Sen hör jag min kursare irriterat säga till cyklisten att det faktiskt är en trottoar det här, varpå cyklisten svarar med att hon ska svänga av vid Universitetet sen så det här är mycket lättare. Min kursare blir jätte irriterad nu och skriker rakt ut att hon faktiskt inte kan tvinga oss av en trottoar bara för det.


Och det är förs här JAG inser att jag precis har slängt mig undan för en cyklist på en trottoar??? Haha. När jag insåg det blev jag själv en gnutta irriterad för det gör ju ingen skillnad för henne om hon cyklar på trottoaren eller vägen när hon sen kommer till själva svängen som hon pratade om?! Men det blåste bort med vinden så fort jag fick min efterlängtade cappuccino :p






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0