Livet


Darling har gett mig i uppgift att blogga om livet.

Jag kan ju börja med att berätta att just nu är livet allt bra. Jag har haft en otroligt bra helg ända sen i torsdags (ett inlägg om helgen kommer upp senare ikväll då jag kan lägga till foton).

Känslan.

Andetagen.

Min mor sa "har du börjat lägga makeup eller har du gått och blivit kär?"

Jag svarar med att det var livet som hann ikapp mig.

Lyckan. Jag måste nog säga att lyckan har funnit mig igen. Jag är lycklig. Lycklig med livet.

Mitt liv.

Sen att jag fortfarande har mina ups and downs. Men vad gör det. Det tillhör livet liksom. Och när man börjar känna att ens downs är mysiga på nåt wierd sätt?

Och den här låten fick mig att vilja bli kär igen:







Såg ni videon på fb???

Sen att jag är på långa vägar redo att träffa någon ny nu....
Men drömma kan man ju alltid.
Jag tror det är sommarkänslorna som börjar visa sig. De blandat med att jag tagit mig in i ytterligare en ny fas.

Innan jag går vill jag bara tacka alla mina underbara vänner som finns i mitt liv just nu!
Nu ska jag ta darling på en promenad i solen :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0