Nattamat




Det är ju livsfarligt för mig att ha nudlar hemma. Så fort jag har det så får jag ett extremt sug efter nudlar sent på kvällarna och så ryker ett nudelpaket? Nu var det ett tag sen jag hade nudlar hemma just mycket därför och för att min mage började må lite dåligt av alla nudlar jag åt. Men så idag hittade jag mina favvo med currysmakoch tänkte att jag skulle testa köpa hem ett paket bara. Det paketet rök precis då jag efter mycket om och men inte kunde stå emot trycket och gjorde mig en nudelsoppa. Och än så länge strejkar inte min mage (sista jag testade så gjorde det fett ont) *ta i trä* ...

Note to self: köp inte hem nudlar om du inte vill äta upp dem mitt i nätterna, och på så sätt komma i säng alldeles för sent då du självklart inte kan somna direkt sen heller...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0