Resfeber


Aaaaa på lördag morgon (läs natt) så åker jag till Grekland!! Jag har den senaste veckan inte alls varit pepp på det. Och nu är jag sjukt stressad inför resan. Gah. Men någonstans innerst inne ser jag ändå fram emot resan just nu. Den kommer nog välbehövlig. Trots att det är i skolsyfte så lär det ju bli himla mysigt. Vem vill liksom inte kolla på blommor i Grekland och bo på en forskningsstation där?!
Dessutom har jag lovat Ellis och Anneli att jag ska ta med mig solen och värmen därifrån. För enligt dem så tar jag med mig solen när jag åker. I will do my best ladies.


Jag ska alltså till Kalamata. Undrar om det finns massor med oliver där ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0