"Jag skyller på vädret"

 
Jag ska inte klaga på min dag för den har det inte varit något fel på..
Men däremot har mina känslor och mitt humör svackat idag. 
 
Jag brukar ju skylla på vädret, men den här gången så måste jag nog skylla på pms. 
 
Gosh vad jag inte tycker om pms!
 
Det var meningen att jag skulle ut och fira en födelsedag idag, men jag tycker tyvärr att det var skönt att det hela blev inställt (även om det var synd om födelsedagsbarnet pga anledningen till att hen ställde in) för jag har aldrig tyckt det varit så skönt att bara vara hemma helt ensam som idag.
 
 
 
 
 
Det är många blandade känslor och tankar nu...
 
 
 
 
 
 
 
Men, jag har skaffat mig ett mission nu. Ett hemligt sådant ;) 

Och jag är så galet taggad på mina distanskurser som jag ska läsa nu under hösten. Love it!
 
Så jag avslutar med detta:
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0